Daar ben ik weer!!!



Zo mijn blog pauze heeft nu lang genoeg geduurd, tijd om de draad weer op te pakken.
Er kwam zoveel op me af en ik nam gewoon veel te veel op mijn nek.😱  De blogs over edelsteentherapie en happy healthy and motivated heb ik verwijderd. Het was gewoon veels te veel om allemaal bij te houden. 😟
De twee facebook groepen bestaan nog wel en lopen ontzettend goed. πŸ‘
De ene staat in het teken van edelstenen (link) en hun werking en op de andere deel ik lekkere slanke recepten, foto's en tips. (link) Ook heb ik nog steeds Ria's Haakhoekje. (link)  πŸ’–

Thuis hebben we een nieuwe veranda gebouwd, het tuinhuisje afgebroken en hebben we voort een pluktuintje met druiven, bosbessen en aardbeien.πŸ“ πŸ‡ Ik leef tegenwoordig dus voort meer buiten dan binnen.

In de grote vakantie zijn we weer heerlijk op vakantie geweest naar Duitseland. 🌞FΓΌrth im Wald ons tweede thuis. Altijd lekker om er een paar dagen tussenuit te zijn. 🌳Heerlijk met mijn ouders op vakantie en alle vrienden van daar weer te bezoeken. πŸ»

Thuisgekomen van vakantie heb ik ook nog eens een vast contract gekregen bij de post. πŸŽ‰Dat werkt een stuk relaxter. ✉ OkΓ© het is tegenwoordig geen garantie maar ze kunnen je er niet meer zo maar uit kieperen. Zelf vind ik het heel leuk en ontspannend werk.  Lekker in de buitenlucht wandelen.

Sinds vorige week heb ik met haken de draad ook weer opgepakt. Ben nog steeds bezig met mijn Romantic Memories deken. Hier zal ik binnenkort een keer foto's van plaatsen. πŸ™‚

Volgens mij ben ik nu weer helemaal bij met mijn verhaaltje. Mijn batterij is weer opgeladen en ik heb weer zin om te gaan bloggen.

Later vanavond zal ik nog een stukje plaatsen over vandaag. πŸ’› Tot later!!!!

~XOXO~







Reacties

Populaire posts van deze blog

Super makkelijke muts {haakpatroon}

Geribbelde muts {haakpatroon}

Cirkel Tuniek: deel 1