Nieuwe uitdaging


Een tijdje geleden ben ik gevraagd om voedingscoach te worden.
In het begin was het twijfelen, zal ik het wel doen?
Als het me gevraagd word waarom zou ik het dan niet gaan proberen.
Bedoel, de eerste 2 maanden zijn proef en proberen kan geen kwaad toch?

Na lang wikken en wegen heb ik besloten om het aanbod aan te nemen.
Nu ben ik naast Edelsteentherapeut dus ook Voedingscoach.
Whoohoo!
Het is een hele nieuwe uitdaging maar het lijkt me wel super leuk om te combineren met mijn edelstenen, om mensen te motiveren, te inspireren en te begeleiden naar een Happy & Healthy Lifestyle.

Mocht je nieuwsgierig zijn geworden dan kan je mijn facebook pagina hier vinden.


Deze is sinds vandaag online en heet: Happy, Healthy and Motivated. Een like zou ik heel erg leuk vinden.

~XOXO~






Reacties

  1. Congratulations, Ria!! ♪♫♪ I think these two professions go very well together :-). Hugs, Nata

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor jullie lieve berichtjes.
x Het Voske

Populaire posts van deze blog

Super makkelijke muts {haakpatroon}

Geribbelde muts {haakpatroon}

Cirkel Tuniek: deel 1