Regenboog deken #2

Terwijl man en kind lekker genieten van hun vakantie gaat voor mij het werk gewoon door. Gelukkig zijn het maar twee korte weken met al die feestdagen.

De dag van kerstavond voor het werk nog even een toer haken. Kan het niet laten... Even rust en een kopje koffie voor ik ga beginnen.


's Avonds lekker broodmaaltijd bij kleine oma (mijn oma). Daarna, je raad het al, weer even haken. Het is van korte duur want onze jongen vind het toch wel een heel lekker dekentje. 


Op 1e kerstdag hebben we lekker bij mijn ouders gegeten. En 's avonds, je raad het al weer lekker haken.

2e kerstdag gourmetten bij ons. Nadat ik alles zover klaar had heb ik nog even zitten haken.


Ben nu op de helft, mijn Scheepjes garen bijna op dus ben ik even uit gehaakt tot mijn nieuwe bolletjes binnen komen. 

~XOXO~

Reacties

Populaire posts van deze blog

Super makkelijke muts {haakpatroon}

Geribbelde muts {haakpatroon}

Cirkel Tuniek: deel 1