Vrijwilligerswerk bij Stichting De Regenboogboom




Vanmorgen een heel leuk gesprek gehad met Rita en Anneke van Stichting de Regeboogboom. En Vanaf vandaag ben ik een nieuw verzendpunt en verzamelpunt van droomdekentjes.


Een droomdekentje word aan een kind gegeven zodat hij of zij zich weer bijzonder en sterk kan voelen. Onder je eigen unieke droomdeken ben je altijd in je eigen veilige wereld, waar je ook ben; thuis, in het ziekenhuis, op een logeeradres, in een blijf-van-mijn-lijf-huis.


Waarom vrijwilliger voor droomdekentjes?
Uit ervaring. Ons meisje heeft een mooi droomdeken gekregen van de Stichting toen ze in het Radboud UMC lag. Vanaf de dag dat ze hem kreeg zijn ze onafscheidelijk. Het heeft haar zoveel steun gegeven. Het deken is zelfs mee op vakantie geweest en nu ligt ze er dagelijks mee op de bank. Doordat ik zag wat zo'n dekentje voor ons meisje heeft gedaan heb ik besloten om me in te zetten voor droomdekentjes.


Wil je ook een droomdeken maken? Haken, breien of quilten.. Voor meer informatie kan je kijken op Droomdekentjes. Je mag ook hieronder een berichtje neerzetten. Gehaakte of gebreide knuffeltjes en of tutdoekjes zijn ook welkom. 

Ik heb er in ieder geval heel erg veel zin in en ga me er de volle 100% voor inzetten.

~XOXO~






Reacties

  1. What a wonderful project! I must keep this in mind, thanks for the information and link, Ria. Have a cozy evening and a good new week :-)
    Groetjes, Nata

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. It is so nice to do this kind of volunteer work.
      Now I also crochet blankets. hihi
      xxx Ria

      Verwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor jullie lieve berichtjes.
x Het Voske

Populaire posts van deze blog

Super makkelijke muts {haakpatroon}

Geribbelde muts {haakpatroon}

Cirkel Tuniek: deel 1