Vestje

Mijn dochter wilde graag een nieuw vest. Maar wat kun je nu maken van twee bollen wol? hmmm... Hier moest ik even over nadenken. Toen wist ik het! Ik had het al eens gezien voor een volwassen dus waarom zou ik dit niet kunnen maken voor een kind.

My daughter wanted a new vest. But what can you make from two skeins of wool? hmmm... I had to think about that. Then I knew it! I had seen for an adult so why not make it for a child.


Morgen zal ik een foto laten zien als mijn kleine meid haar nieuwe vest aan heeft.

Tomorrow I will show you a picture when my little girl is wearing it.

~XOXO~

Reacties

  1. Wat een mooi vestje is het geworden! Daar zal ze het lekker warm in hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fantastic! ♥ A beautiful work, Ria :-). Have a nice weekend!
    Nata

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor jullie lieve berichtjes.
x Het Voske

Populaire posts van deze blog

Super makkelijke muts {haakpatroon}

Geribbelde muts {haakpatroon}

Cirkel Tuniek: deel 1