Daar ben ik weer!

Hallo,
Het wachten viel wel mee he? De blog heeft weer en nieuw jasje gekregen. Hoop dat jullie deze ook leuk vinden. Ben nu helemaal klaar voor een nieuw begin.

Hieronder zie je de Peacock Scarf. Deze heb ik gehaakt voor ons moeder voor haar 60e verjaardag. Ze was er ontzettend blij mee.


 

De Peacock Scarf is gehaakt na dit patroon.
 
 
 
 
 
7 losse, samen haken halve vaste
Toer 1: 3 losse = 1e stokje, 14 stokjes in de ring
Toer 2: 3 losse = 1e stokje, 1 losse 1 stokje in het volgende stokje, helemaal rond tot je 14 stokjes hebt
Toer 3: 3 losse, stokje in de 1e losse, 3 losse, 6 stokjes in het stokje haken aan ronding haken met halve vaste. Ga met halve vaste naar de volgende losse.
Herhaal toer 3 tot je in het totaal 5 boogjes hebt.
Na het aanhechten van het laatste boogje haak je 7 losse deze haak je met een halve vaste aan de bovenste losse van de 3e toer.
 
Begin weer bij toer 1.
 
Hoop dat ik het zo goed heb omschreven. Mochten er foutjes in zitten hoor ik dit graag.
 
 
Ook heb ik nog een leuke gymtas voor ons meisje gehaakt. Het patroon is van Alla dagar som gick
 
 
~ Wens jullie een hele fijne avond! ~

 

Reacties

  1. What a lovely and elegant scarf!! ♥ Super. Also the white roses are matching perfectly :-)) Oh and I love the new gym bag!! ♥ Great job, I love the colors :-)
    Happy Sunday!! Nata xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor jullie lieve berichtjes.
x Het Voske

Populaire posts van deze blog

Super makkelijke muts {haakpatroon}

Geribbelde muts {haakpatroon}

Cirkel Tuniek: deel 1